Bespaar tijd met een professionele opruimcoach

Opruimen is écht geen rocket science, iedereen kan het! Maar het kost wel tijd, moeite en je moet er ook mentaal klaar voor zijn.
Als je liever je tijd en energie besteedt aan iets belangrijkers, dan is het een goed idee om een professional in te schakelen die je kan helpen.

Opruimcoach
Ontspan met een opruimcoach

Krijg grip op je leven met de hulp van een ervaren opruimcoach

Denk aan alle leuke dingen die je kunt doen in plaats van de garage op te ruimen (sprak er iemand over een wellness dagje?)...

Bespaar jezelf de vermoeiende taak van het in- en uitpakken tijdens je verhuis en spendeer je kostbare energie aan andere dingen, zoals je inrichting.

Denk aan de tijd die je bespaart bij het verkopen/verhuren van je appartement wanneer je niet zelf alle voorbereidingen hoeft te treffen.

Bedenk eens hoeveel ruimte je kunt vrijmaken in je huis als je hulp krijgt bij het opruimen...

Bedenk eens hoeveel tijd je bespaart als je niet vijf keer per dag naar spullen hoeft te zoeken...

Of heb je al eens gedacht aan hoeveel geld je zou besparen, als je precies zou weten wat je al in huis hebt, om zo te voorkomen dat je overbodige aankopen doet?

Hoe het werkt

1

Intakegesprek

Elk project is anders, elk huis is anders, en iedere persoon is uniek. Bij het organiseren is een persoonlijke aanpak van essentieel belang. Tijdens het intakegesprek bespreken we jouw uitdagingen, doelen en het gewenste eindresultaat. Daarnaast overlopen we de aanpak van jouw project en bepalen we jouw rol in het proces.

2

Aan de slag!

Elk project is uniek en vereist een persoonlijke aanpak. Samen gaan we aan de slag! Ontdek hier de drie stappen die we doorheen het project zullen doorlopen:

Selecteer

We nemen alle spullen door en besluiten wat er blijft, wat er naar de kringloopwinkel gaat, en wat er in de prullenbak belandt. Dit kan soms moeilijk zijn, maar het is een essentiële stap in het proces.

Categoriseer

Door grondig te categoriseren per ruimte en vooraf vastgestelde doelstellingen, kunnen we een effectieve strategie creëren voor de plaatsing en organisatie van alle items. Dit bevordert een overzichtelijke en geordende omgeving.

Items een plaats toewijzen

We wijzen nu een passende plek toe aan elk item op basis van het gewenste doel. Zo ontstaat er een gestructureerde omgeving die voldoet aan jouw behoeften.

3

Een haalbaar plan opstellen

Samen stellen we een plan op om ervoor te zorgen dat je alle benodigde hulp en tools hebt om de geoptimaliseerde ruimte georganiseerd te houden.

2

Aan de slag!

Elk project is uniek en vereist een persoonlijke aanpak. Samen gaan we aan de slag! Ontdek hier de drie stappen die we doorheen het project zullen doorlopen:

Selecteer

We nemen alles door en besluiten om blijf/verplaatsen / doneren/gooien weg. Dit is het belangrijkste en kan het moeilijkste deel van het proces zijn.

Categoriseer

Door grondig te categoriseren per ruimte en vooraf vastgestelde doelstellingen, kunnen we een effectieve strategie creëren voor de plaatsing en organisatie van alle items. Dit bevordert een overzichtelijke en geordende omgeving.

Items een plaats toewijzen

We wijzen nu een passende plek toe aan elk item op basis van het gewenste doel. Zo ontstaat er een gestructureerde omgeving die voldoet aan jouw behoeften.

ORGNZD diensten

Van hulp bij het opruimen tot het optimaliseren van de ruimte. Ik verander je huis of kantoor in een functionele en harmonieuze omgeving.

Organiseren
met een professionele organisator

Hallo, ik ben Andreea

Toen ik mijn vrienden en familie vertelde dat ik de carrièreswitch naar opruimcoach maakte, kwam dat niet als een verrassing. Ik hou nu eenmaal van structuur!
Ik heb oog voor detail, maar ik verlies nooit het grote geheel uit het oog. Bovendien heb ik een goed luisterend oor, bezit ik enorm veel energie en ben ik een echte go-getter. Zelfs in lastige situaties weet ik een vrolijke sfeer te creëren.

Met een ingenieursopleiding op zak en 15 jaar ervaring in het bedrijfsleven, heb ik de kans gehad om toonaangevende wereldwijde projecten te leiden voor gerenommeerde bedrijven als Procter & Gamble en AB InBev.

Na de geboorte van mijn zoon besloot ik uit het bedrijfsleven te stappen, op zoek naar flexibiliteit en een baan met meer voldoening. Een verschil maken in het leven van mensen is wat mij motiveert, en wat is een betere manier dan mijn klanten te helpen hun mentale belasting te verlichten en gelukkiger te zijn in hun huis?

Tevreden klanten